Påskhelg

God kväll:) Jag sitter just nu och avnjuter en skål med a-fil toppat med lite mango. Nu är vi hemma igen från påskfirandet i torpet. Det har varit mycket påskmat och mycket godis men jag har faktsikt inte försummat träningen helt även om vädret har varit lite taskigt att träna i.
Det första jag gjorde när jag kom hem var i alla fall att bege mig till gymmet på ett två timmars långt zumbapass så jag är redigt trött nu:P

Här kommer lite bilder från helgen



Ute, själv, på en promenad i det härliga vädret medan Johanan satt inne och pluggade fysik.


Äggfrossa är ju ett måste på påsk

Pissen fick följa med denna gången.


Johanna och mamma vid påskelden




Jag var tvungen att ta med en bild på det jag åt till middag idag efter zumban. Det var ett recept som vi hittade i en tidning och det blev väldigt bra så den måste göras om:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0