Hemma i Göteborg

Nu är vi hemma i Göteborg igen. Jag måste erkänna att det är lite skönt men det beror ju inte på att jag gillar Göteborg så himla mycket mer än Stockholm utan mer på att man var så trött hela tiden och för att vi var tvungna att labba:P Det har i alla fall varit väldigt roligt och den första labbaen var faktiskt lite rolig eftersom vi skulle hitta mördaren på ett mordfall genom att bestämma och gämföra DNA. Annars fick vi även en halv dag ledigt och då gick vi omkring i staden och tittade lite i affärer och sedan gick ut och god mat och drack drinkar:) Jag tog massa kort som jag skulle lägga ut här på bloggen men jag upptäckte igår att av någon anledning så har alla kort försvunnit:( Nu ska jag snart bege mig till skolan för att öva till sceniska

Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 @ 15:50:09
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0