Senil??

Hej:D:D Idag vaknade man till glitter utanför fönstret och 3,5 minusgrader på termometern:D Det börjar bli vinter:) Jag har två bilder som jag skulle lägga upp på detta inklusive min fina frukost men antingen så är det något fel på blogg.se eller så är jag senil för jag hittar inte var jag lägger upp bilder:P Vi var på Brunnsbo idag, min gamla skola och det var asbra:D:D Bästa publiken, sämsta maten:P Jag är såå nervös för på måndag ska jag på audition för att bli zumbainstruktör på sportlife:D:D Det dumma är att det är under en fysiklektion och när jag sa det till lärararen så sa hon"..aa..du kanske borde börja tänka på vad du tackar jag til..." men hallå detta är väl en bra sak att tacka ja till!!!! Min chans att komma in i den bransch som jag vill jobba i!!!! Hej då nu ska jag på zumba, veckans första träningspass:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0